Κατασκευή Ιστοσελίδων - Τιμές

Η τιμή to 2024 κυμαίνεται από €200 μέχρι €2500. Τα πάγια από €20 με €50 ανά μήνα. Από τα στοιχεία του γραφείου μας, η μέση τιμή είναι €700 και τα πάγια €20, ενώ οι τιμές μας για το σχεδιασμό ιστοσελίδας ξεκινούν από €499. Γιατί υπάρχει τέτοια διακύμανση? Η απάντηση είναι απλή, το κόστος μιας ιστοσελίδας ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες όπως ο σχεδιασμός, το περιεχόμενο, η απαιτήσεις λειτουργικότητας και τη στρατηγική επισκεψιμότητας. Επίσης, πριν ξεκινήσετε, πρέπει να γνωρίζεται για το πάγιο κόστος συντήρησης μίας ιστοσελίδας.

1 - Κόστος Κατασκευής Ιστοσελίδας

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσει το κόστος μιας ιστοσελίδας. Ο σχεδιασμός ενός ιστότοπου μπορεί να κυμαίνεται από έναν απλό σχεδιασμό που βασίζεται από έτοιμα πρότυπα έως ένα προσαρμοσμένο σχέδιο που έχει δημιουργηθεί ειδικά για την επιχείρησή σας. Ένα προσαρμοσμένο σχέδιο κοστίζει περισσότερο από ένα σχέδιο που βασίζεται σε πρότυπο, καθώς απαιτεί περισσότερο χρόνο και προσπάθεια για τη δημιουργία του. Ωστόσο, μια προσαρμοσμένη σχεδίαση μπορεί να αξίζει την επένδυση εάν θέλετε έναν ιστότοπο που ξεχωρίζει από το πλήθος και αντιπροσωπεύει πραγματικά την επωνυμία σας.

Μακέτα Χωρίς Αλλαγές

Κόστος Ιστοσελίδας Παρουσίασης

Κείμενα + Φωτογραφίες

699

€699

Εαν αναζητάτε μια οικονομικά προσιτή λύση για την καθιέρωση της διαδικτυακής σας παρουσίας, και οι μακέτες που θα σας προτείνουμε ταιριάζουν χωρίς να χρειάζονται αλλαγές, επιθυμείτε μία ιστοσελίδα που να αναδεικνύει αποτελεσματικά την επιχείρησή σας μέσω εικόνων και ελκυστικού κειμένου, χωρίς την ανάγκη για πρόσθετη λειτουργικότητα, τότε αυτή μπορεί να είναι η σωστή επιλογή για εσάς.

Custom Μακέτα

Κόστος Ιστοσελίδας Παρουσίασης

Κείμενα + Φωτογραφίες

499+

€699+

Αν αναζητάτε μια λύση προσαρμοσμένη στις μοναδικές σας προτιμήσεις, τα προσαρμόσιμα πρότυπά μας προσφέρουν την ευελιξία που χρειάζεστε. Είτε θέλετε να τελειοποιήσετε το σχεδιασμό της ιστοσελίδας, να προσθέσετε εξατομικευμένες λειτουργίες είτε να προσαρμόσετε τη διάταξη, τα πρότυπά μας παρέχουν μια ευέλικτη βάση για τη δημιουργία ενός ιστότοπου που θα αντικατοπτρίζει απόλυτα το όραμά σας.

2 - Κόστος Περιεχόμενου της Ιστοσελίδας

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν πρόκειται για το κόστος. Στα πακέτα μας κοστολογούμε για μία κεντρική και 4 υποσελίδες. Εάν έχετε πολύ περιεχόμενο που πρέπει να γραφτεί, όπως περιγραφές προϊόντων, blogs, ή άλλο υλικό μάρκετινγκ, το κόστος του ιστότοπού σας θα αυξηθεί. Από την άλλη πλευρά, εάν έχετε ήδη περιεχόμενο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στον ιστότοπό σας, όπως περιγραφές προϊόντων από έναν κατασκευαστή, το κόστος σας θα είναι χαμηλότερο. Είναι δ΄υσκολο να γράψουμε για όλες τις πιθανές ανάγκες των πελατών μας, αυτό που πρέπει να κρατήσετε είναι πως αφού καταλάβουμε τις ανάγκες σας θα έχετε μία ολοκληρωμένη προσφορά χωρίς εκπλήξεις.

3 - Κόστος Λειτουργικότητας της Ιστοσελίδας

Ένας άλλος παράγοντας που θα επηρεάσει το κόστος μιας ιστοσελίδας είναι η λειτουργικότητά της. Εάν επιθυμείτε η ιστοσελίδα σας να κάνει περισσότερα από την απλή εμφάνιση πληροφοριών, όπως η αποδοχή πληρωμών στο διαδίκτυο, συστήματα online κρατήσεων (ενοικιαζόμενα δωμάτια & οχήματα), συστήματα παραγγελιών (εστιατόρια & καφέ), λειτουργικότητα e-shop, το κόστος του ιστότοπού σας θα αυξηθεί. Όσο περισσότερη λειτουργικότητα χρειάζεστε, τόσο περισσότερος χρόνος και προσπάθεια θα χρειαστεί για την κατασκευή.

Bookings

Για Online Κρατήσεις
Ιστοσελίδες Ξενοδοχείων
Ιστοσελίδες Βιλλών
Ιστοσελίδες Ενοικιαζόμενων
Ιστοσελίδες Αυτοκινήτων

599

€599

Τύπου Booking & Airbnb

Παραγγελίες

Για Online Παραγγελίες
Ιστοσελίδες Εστιατορίων
Ιστοσελίδες Καφέ
Μενού QR (QR Menu)
scan από το κινητό

599

€599

Τύπου Wolt & E-food

E-Shop

Για Online Παραγγελίες
Ιστοσελίδες e-Shop
Με Online Πληρωμές
Για προϊόντα 
& Υπηρεσίες

899

€899

Τύπου wooCommerce (Skrutz)

4 - Κόστος Στρατηγικής Επισκεψιμότητας Ιστοσελίδας

Η κατασκευή ιστοσελίδας είναι το πρώτο βήμα για να φέρεται την επιχείρηση σας online. Το δεύτερο μέρος είναι το πώς θα την βρίσκουν οι πελάτες σας. Υπάρχουν ατελείωτες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο που κανείς δεν τις επισκέπτεται. Αυτή είναι και μία από τις παγίδες στις οποίες μπορείτε να πέσετε όταν αγοράζετε μία ιστοσελίδα για 200 ευρώ ή λιγότερο. Για να μη πάει η επένδυση σας στα αζήτητα, σκεφτείτε με ποιο τρόπο θα αποκτήσετε επισκεψiμότητα.

Πως θα αποκτήσετε επισκεψημότητα? Οι επιχειρήσεις έχουν τις παρακάτω επιλογές για να πετύχουν επισκεψημότητα:

4.1 - Οργανικά από Social Media

Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να συμπεριλάβετε συνδέσμους "αγοράστε από εδώ" που παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σας, γενική προώθηση της ιστοσελίδας σας.

4.2 - Οργανικά από Google ( SEO )

Για να μεγιστοποιήσουμε την επισκεψιμότητα μέσω οργανικής αναζήτησης (όλα τα clicks για τα οποία δε πληρώνετε τίποτα) στο Google, είναι ζωτικής σημασίας να εφαρμόσετε αποτελεσματικές στρατηγικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). ΄Τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς:

4.2.1 - Λέξεις Κλειδιά

Tη διεξαγωγή ενδελεχούς έρευνας λέξεων-κλειδιών για τον εντοπισμό σχετικών και υψηλής επισκεψιμότητας λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με το περιεχόμενο ή την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας premium εργαλεία όπως τα Google Ads, Ahrefs και SEMrush. Υπάρχουν τα αυτονόητα όπως "Rent a Villa" αλλά γιατί να μην έχετε κίνηση και από "Rent a villa for families"? "Rent a villa for 4 people"? Τα παραδείγματα είναι ατελείωτα.

4.2.2 - Τίτλοι και περιγραφές στα αποτελέσματα αναζήτησης

Όταν κάνετε μία αναζήση στο Google, τα αποτελέσματα είναι πάντα ένας τίτλος (λέγεται ετικέτα τίτλου) και ένα κείμενο (λέγεται μεταπεριγραφή). Με τη γνώση που αποκτούμε από την έρευνα στις λέξεις κλειδιά, δημιουργούμε ελκυστικές περιγραφές με σκοπό ο χρ΄ήστης να διαλέξει τη σελίδα μας. Το ποσοστό που οι χρήστες επιλέγουν τη σελίδα μας (click through rate) μαζί με το χρόνο που μένουν στη σελίδα μας (average engangement time) είναι δύο παράγοντες κλειδιά για την οργανική επισκεψημότητα της σελίδας μας.

4.2.3 - Προσθήκη των εργαλίων Google Analytics & Google Search Console

Google Analytics: Πόσοι χρήστες μπήκαν στη σελίδα μας και τι κάνανε
Google Search Console: Με ποια keywords μας βρήκανε και πόσες φορές

Το Google Analytics και το Google Search Console είναι δύο βασικά εργαλεία που παρέχει η Google, καθένα από τα οποία παίζει ξεχωριστό ρόλο στη βελτιστοποίηση της διαδικτυακής παρουσίας των ιστοσελίδων. Το Google Analytics είναι μια ολοκληρωμένη υπηρεσία ανάλυσης που παρακολουθεί και αναλύει τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με έναν ιστότοπο, προσφέροντας πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών, τις πηγές επισκεψιμότητας και τις μετρήσεις μετατροπής. Παρέχει μια ολιστική άποψη της απόδοσης του ιστότοπου, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν το κοινό τους, να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μάρκετινγκ και να λάβουν αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των χρηστών.

Από την άλλη πλευρά, το Google Search Console εστιάζει ειδικά στην απόδοση ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Παλαιότερα γνωστή ως Google Webmaster Tools, προσφέρει μια σειρά εργαλείων και αναφορών που βοηθούν τους διαχειριστές ιστοσελίδων να κατανοήσουν πώς η μηχανή αναζήτησης της Google βλέπει τον ιστότοπό τους. Οι χρήστες μπορούν να εντοπίζουν και να διορθώνουν προβλήματα ευρετηρίασης, να υποβάλλουν sitemaps για καλύτερη ανιχνευσιμότητα και να λαμβάνουν ειδοποιήσεις σχετικά με πιθανά προβλήματα. Η Google Search Console παρέχει πολύτιμα δεδομένα σχετικά με τα ερωτήματα αναζήτησης, τις εμφανίσεις και τα ποσοστά κλικ, επιτρέποντας στους διαχειριστές ιστοσελίδων να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενό τους για βελτιωμένη προβολή στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Παρακολουθείτε και αναλύοντας τακτικά τις επιδόσεις της ιστοσελίδας σας χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google Analytics και το Google Search Console, προσαρμόζοντας τις στρατηγικές σας με βάση τις γνώσεις που αποκομίζετε.

4.2.4 - Ποιότητα ιστοσελίδας

Δημιουργούμε βέλτιστη εμπειρία του χρήστη διασφαλίζοντας ότι η ιστοσελίδα είναι φιλική προς τα κινητά και έχει γρήγορους χρόνους φόρτωσης. Επειδή οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν Google Chrome για την πλοήγηση τους στο internet (και Firefox, από το οποίο η Google αγοράζει data), συμπεριλαμβάνει στην απόφαση της το πόσο γρήγορα φορτώνει η σελίδα σας και αν είναι εύχρηστη. Επειδή αυτό το κομμάτι είναι αρκετά μεγάλο, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με την αξιολόγηση ιστοσελίδας στο σχετικ΄΄ο μας άρθρο.

4.3 - Οργανικά από Google Maps

Οι χάρτες της Google λύνουν δύο ζητήματα για τον χρήστη:
1) Παρέχουν μια λίστα με επιχειρήσεις που είναι σχετικές με τον χρήστη.
2) Εμφανίζουν κριτικές για την επιχείρηση που παρέχει την υπηρεσία

Η περισσότερη κίνηση πηγαίνει στα 3 πρώτα αποτελέσματα. Μετά το αποτέλεσμα 6 δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κίνηση. Πώς μπορείτε λοιπόν να φτάσετε όσο το δυνατόν ψηλότερα;

Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να είναι στους χάρτες της Google, καθώς μπορεί να βρίσκει πελάτες δωρεάν. Η Google παρέχει μια πολύ απλή διαδικασία καταχώρισης, αλλά υπάρχουν κάποια πολύ σημαντικά μέρη που είναι εύκολο να παραλείψει κανείς.

Το σημαντικότερο λάθος είναι οι "κατηγορίες επιχειρήσεων" (Business Categories) που είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες χάνουν επίσης την ευκαιρία να προσθέσουν πρόσθετες κατηγορίες επιχειρήσεων που θα τους βοηθήσουν να καταταγούν για τα ερωτήματα που τους φέρνουν πελάτες.

Πώς το προσεγγίζουμε αυτό;

1) Βρήσκουμε τα ερωτήματα που μπορεί να ενδιαφέρουν τους πελάτες σας.
2) Τα ελένχουμε ένα προς ένα στους χάρτες της google.
3) Βλέπουμε ποιοι ανταγωνιστές εμφανίζονται στην κορυφή για το εν λόγω ερώτημα.
4) Με χρήση εργαλείων, μπορούμε να δούμε ποιες κατηγορίες χρησιμοποιούν τα κορυφαία αποτελέσματα των ανταγωνιστών.
5) Δημιουργούμε μια λίστα κατάταξης με τις "κατηγορίες επιχειρήσεων" που αποδίδουν καλύτερα.
6) Βελιστοποιούμε το προφίλ σας με βάση τις πληροφορίες που έχουμε αποκομίσει. 

Το να συνεχίσουμε να εμφανιζόμαστε στην κορυφή των αποτελεσμάτων είναι μία συνεχής διαδικασία. Καινούργιοι ανταφωνιστές εισέρχονται στον τομέα που θέλουν ένα κομμάτι της πίτας. Διαβάστε περισσότερα για το πως να χτίσετε κριτικές google maps εξασφαλίζοντας τη διαχρονική ορατότητα της ιστοσελίδας σας.

4.4 - Απευθείας (Direct Visits)

Για να αυξήσετε την απευθείας επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας, αξιοποιήστε τις μεγάλες σελίδες για να ανακατευθύνετε πιθανούς πελάτες στον ιστότοπό σας. 

Για ξενοδοχεία ή βίλλες, επικοινωνήστε με τους επισκέπτες που ανακαλύπτουν την καταχώρησή σας σε πλατφόρμες όπως η Booking ή η Airbnb, στέλνοντάς τους εξατομικευμένα μηνύματα που τους ενθαρρύνουν να εξερευνήσουν τον επίσημο ιστότοπό σας για αποκλειστικές προσφορές ή πρόσθετες πληροφορίες. 

Για εστιατόρια, συμπεριλάβετε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο με τις παραγγελίες που γίνονται μέσω e-food & wolt, δελεάζοντας τους πελάτες να παραγγείλουν απευθείας από την ιστοσελίδα σας την επόμενη φορά για ειδικές εκπτώσεις ή πιο γρήγορο delivery. 

Τέλος, συλλέξτε email από πιθανούς πελάτες και ξεκινήστε στοχευμένες εκστρατείες email (e-mail marketing). Στείλτε εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προτείνοντας συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες που διατίθενται στην ιστοσελίδα σας.

4.5 - Google Ads

Η γενική προσέγγιση είναι πόσο θα πληρώσω γι' αυτό. Αλλά η σωστή προσέγγιση είναι πόσο θα πάρω πίσω από αυτό.

Η πραγματικότητα είναι ότι αν κάποιος μπορεί να σας δώσει μια άμεση απάντηση μάλλον δεν ξέρει για τι πράγμα μιλάει. Η διαφήμιση πρέπει να δημιουργηθεί και να δοκιμαστεί για να δούμε αν μπορεί να σας φέρει πελάτες με λογικό κόστος. Εάν τα αρχικά αποτελέσματα είναι καλά, τότε κοιτάμε να τη βελτιστοποιήσουμε προκειμένου να μειώσουμε το κόστος ανά πελάτη.

Πρέπει να υπάρχουν σαφείς στόχοι που να καθορίζουν τι χρειάζεται η καμπάνια σας για να θεωρηθεί επιτυχημένη, αλλιώς το πιθανότερο είναι να πετάτε τα χρήματά σας στον κάλαθο των αχρήστων. Και ακόμη χειρότερα, χάνετε την ευκαιρία να την κάνετε κερδοφόρα.

Ένας πελάτης μας είναι μία αλυσίδα ελληνικών εστιατορίων με έδρα το Μαϊάμι.

Ο στόχος τους:
1) Θέλουν οι πελάτες να τους βρουν στους χάρτες του google και να μπουν στο κατάστημά τους.
2) Δεν θέλουν να πληρώνουν περισσότερα από 5 δολάρια ανά πελάτη.

Το αποτέλεσμα:
1) Μια διαφημιστική καμπάνια στο google που επικεντρώνεται σε αυτό.
2) Η οποία τους φέρνει πελάτες με πολύ λιγότερα χρήματα.

Τώρα, όταν δούμε ότι η διαφήμιση ξεπερνά τις προσδοκίες μας, μπορούμε επίσης να αυξήσουμε τον προϋπολογισμό. Ποιος δεν θα ήθελε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες με τόσο χαμηλό κόστος; Για τη συγκεκριμένη αλυσίδα εστιατορίων διαχειριζόμαστε έναν προϋπολογισμό 6000 δολαρίων το μήνα που διατίθεται στις διαφημίσεις της Google.

5 - Πάγιο Κόστος Συντήρησης Ιστοσελίδας

Η συντήρηση ιστοσελίδας έχει πάγια κόστος, το μεγαλύτερο κομμάτι του οποίου είναι το  Τελος Εγγραφής Ονόματος Χώρου και η Ιστοφιλοξενία. Επιπλέον λόγοι που μπορεί να επηρεάστεί το κόστος συντήρησης είναι οι ενημερώσεις περιεχομένου, ενημερώσεις σχεδίασης, μέτρα ασφαλείας και άλλα.

5.1 - Κόστος Domain Name (Όνομα Χώρου)

Τα περισσότερα domains κοστίζουν €15 με €20 ανά χρόνο. Κάποια που είναι περιζήτητα κοστίζουν πολύ περισσότερο.

To Domain Name είναι το όνομα που θέλετε να χει η ιστοσελίδα σας, για παράδειγμα www.weblet.gr
Όταν ο υπολογιστής ενός χρήστη μπαίνει σε ένα domain name, πρέπει να υπάρχει ένας υπολογιστής server που λέει στον υπολογιστή του χρήστη που να βρει τη σελίδα που ψάχνει.
Φανταστείτε το σαν να κάνετε την ερώτηση "Σε ποιο τηλέφωνο θα βρω τον Γιώργο?" Και ο server σας απαντάει με το σωστό τηλέφωνο. 
Για να διατηρούν όλες αυτές τις πληροφορίες, το μαντέψατε σωστά, πρέπει να πληρώνονται. Στην Ελλάδα, ο επίσημος μηχανισμός είναι η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.)  και διατηρεί όλα τα domain σε [.gr], [.ελ],  [.com.gr], [.edu.gr], [.net.gr], [.org.gr] και [.gov.gr]. Οπότε αυτό που συμβαίνει είναι πως το κόστος αυτό είναι για να ξέρει η Ε.Ε.Τ.Τ. που να στείλει όποιον ψάχνει τη σελίδα σας.

5.2 - Κόστος Ιστοφιλοξενίας (Webhosting)

Η ιστοφιλοξενία κοστίζει συνήθως €15 ανά μήνα. Χρησιμοποιούμε μία υπηρεσία με την οποία είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Επιρεάζει άμεσα το πόσο γρήγορη είναι μία ιστοσελίδα, που είναι ένας από τους 4 κανόνες που λαμβάνει στα υπόψη της η Google στην αξιολόγηση ιστοσελίδων.

Όταν ένας χρήστης μπει στην ιστοσελίδα μας και η Ε.Ε.Τ.Τ τον στείλει εκεί που της πούμε, (δείτε στο 5.1), ο χρήστης θα πρέπει να μπορεί να κατεβάσει τη σελίδα μας για να δει το περιεχόμενο. Είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να έχουμε ανοιχτά δεδομένα για να δούμε την μία ιστοσελίδα. Για να μπορεί κάποιος χρήστης να κατεβάσει την ιστοσελίδα, κάποιος πρέπει να την ανεβάζει. Δράση και αντίδραση, σύμφωνα με τον Νεύτωνα.

5.3 - Άλλα πιθανά κόστη συντήρησης ιστοσελίδας

Μέτρα ασφαλείας: Η εγκατάσταση και η συντήρηση προσθηκών ασφαλείας, πιστοποιητικών SSL και άλλων μέτρων ασφαλείας  κρυπτογράφησης. Είναι η "κλειδαριά" που βλέπετε δίπλα στη διεύθυνση μίας σελίδας, δείχνοντας πως η σελίδα είναι κρυπρογραφημένη και εγκληματίες δε μπορούν να κλέψουν στοιχεία. Έχουμε αγοράσει τόσα πολλά απο αυτά που το παρέχουμε δωρέαν στους πελάτες μας.

Ενημερώσεις περιεχομένου: Εάν χρειάζεται να αλλάζετε τακτικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Ενημερώσεις σχεδίασης: Εάν θέλετε να κάνετε σημαντικές αλλαγές στη σχεδίαση του ιστότοπού σας.

Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και ανάκτηση: Τα τακτικά αντίγραφα ασφαλείας και οι υπηρεσίες ανάκτησης δεδομένων είναι απαραίτητες για κάθε ιστότοπο. Το κόστος αυτών των υπηρεσιών μπορεί να κυμαίνεται από μερικά δολάρια έως αρκετές εκατοντάδες δολάρια ετησίως.

Τεχνική υποστήριξη: Εάν χρειάζεστε τεχνική υποστήριξη για τον ιστότοπό σας, μπορεί να χρειαστεί να πληρώσετε για ένα πακέτο συνεχούς υποστήριξης ή να πληρώσετε για υποστήριξη ανά περιστατικό.

6) Συμπέρασμα - Κόστος κακού σχεδιασμού Ιστοσελίδας

Ποιο είναι το κόστος μιας ιστοσελίδας; Όπως μπορείτε να δείτε, δεν υπάρχει μια ενιαία απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Το κόστος ενός ιστότοπου μπορεί να ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως ο σχεδιασμός, η λειτουργικότητα και το περιεχόμενο. Ωστόσο, κατανοώντας αυτούς τους παράγοντες και συνεργαζόμενοι με εμάς μπορείτε να αποφύγεται το μεγαλύτερο κόστος: Να χάσετε την ευκαιρία της σωστής προβολής της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο. 

Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να συζητήσουμε πώς μπορούμε να εφαρμόσουμε την τεχνογνωσία μας για να ανταποκριθούμε στις ιδιαίτερες ανάγκες σας.

Scroll to Top