Κατασκευή
Ιστοσελίδων
Ξενοδοχείου

Η κατασκευή ιστοσελίδας για Ξενοδοχεία  δημιουργεί τη δυνατότητα ανακατεύθυνσης της κίνησης από τις πλατφόρμες Booking & Airbnb μειώνοντας το κόστος των προμηθειών.

Η στρατηγική της Google είναι να αποκτήσει μερίδιο αγοράς στις κρατήσεις από την Booking , την Airbnb και τις υπόλοιπες πλατφόρμες μέσω του Google Hotels.

Θα μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τιμές για την κατασκευή ιστοσελίδας για Ξενοδοχεία & Βίλες, το πάγιο κόστος συντήρησης και πώς μια καλά κατασκευασμένη ψηφιακή παρουσία μπορεί όχι μόνο να αποπληρώσει την επένδυση αλλά και να μετατραπεί σε περιουσιακό στοιχείο.

1 - Τιμές Κατασκευής Ιστοσελίδας Ξενοδοχείων

Παρακολουθούμε ενεργά τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google για να εντοπίσουμε τα ερωτήματα που χρησιμοποιούν οι πελάτες μας όταν αναζητούν υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδας. Όπως είναι αναμενόμενο, το πιο συνηθισμένο ερώτημα είναι “κατασκευή ιστοσελίδας”. Το δεύτερο πιο συνηθισμένο ερώτημα είναι “τιμές για κατασκευή ιστοσελίδας”.

 
Αναγνωρίζοντας το ενδιαφέρον των χρηστών για αυτό το θέμα, μία από τις στρατηγικές που εφαρμόζουμε για να ενισχύσουμε τη φήμη του γραφείου μας είναι η εφαρμογή διαφανούς τιμολόγησης.

Σύμφωνα με τα στατιστικά του γραφείου μας, η μέση τιμ΄ή για την κατασκευή της ιστοσελίδας ξενοδοχείων & βιλών είναι €700. Οι τιμές για την κατασκευή ιστοσελίδας ξεκινούνε από €500. Σε αυτό το ποσό πρέπει να συμπεριλάβεται τα πάγια του domain name (ονόματος χώρου) και ιστοφιλοξενίας.

Με αυτή την πληροφορία, πιθανές ερωτήσεις που μπορεί να έχετε είναι πως γίνεται η αξιολόγηση μίας ιστοσελίδας και 

1.1 - Κόστος σχεδιασμού

Όλα τα σχέδια ιστοσελίδων ξεκινούν από κάτι. Για να σας δώσουμε μια ιδέα για το πώς φανταζόμαστε την ιστοσελίδα σας, θα σας δείξουμε μερικές μακέτες. Εάν ένα πρότυπο έχει απήχηση σε εσάς και ευθυγραμμίζεται καλά με την επιχείρησή σας, το project μπορεί να προχωρήσει πιο αποτελεσματικά και θα σας προσφέρουμε τη βασική μας τιμολόγηση των €500. Στόχος μας είναι να είμαστε επίσης ευέλικτοι και να μην επιβάλλουμε άκαμπτες δομές στους πελάτες μας. Με αυτή την επιλογή, περιλαμβάνουμε έως και 3 ώρες δωρεάν αλλαγών για να διασφαλίσουμε την ικανοποίησή σας.

Το δεύτερο πακέτο περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά του πρώτου πακέτου, προσφέροντας μια βάση για το έργο σας. Ωστόσο, πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα, παρέχοντας απεριόριστες επιλογές προσαρμογής για να ευθυγραμμιστεί με το μοναδικό σας όραμα. Με αυτό το πακέτο, έχετε την ευελιξία να κάνετε όσες προσαρμογές χρειάζεστε, και οποιαδήποτε πρόσθετη προσαρμογή πέραν των αρχικών 3 ωρών χρεώνεται με σταθερή ωριαία χρέωση 25€.

1.2 - Πάγιο Κόστος Συντήρησης

1.2.1 – Domain (Όνομα Χώρου). Το domain είναι το όνομα της σελίδας, για παράδειγμα www.booking.com , www.weblet.gr. Το ετήσιο κόστος του domain είναι συνήθως €15 με €20.

1.2.2 – Webhosting (Ιστοφιλοξενία): Για να μπορεί ένας χρήστης να δει μία ιστοσελίδα, πρέπει να υπάρχει ένας υπολογιστής ο οποίος θα είναι συνέχεια ανοιχτός και θα έχει αποθηκευμένη την ιστοσελίδα. Το μηνιαίο κόστος είναι συνήθως €15 με €20.

1.2.3 – Channel Manager: Η εφαρμογή channel manager που έχετε ήδη ενεργοποιήσει γίνεται χωρίς έξτρα χρέωση.

1.3 - Περισσότερες πληροφορίες

Θα βρείτε τα πάντα  σχετικά με τις τιμές κατασκευής ιστοσελίδας, πληροφορίες σχετικά με το τι είναι το webhosting και domain name στη σελίδα μας που εμβαθύνει απόλυτα στο πως να υπολογίσετε τις τιμές κατασκευής ιστοσελίδας.

Στη WebLet κατασκευάζουμε ιστοσελίδες για ένα κλάσμα της τιμής σε σχέση με άλλα γραφεία. Προσπαθόντας να δικαιολογήσουν την πολλαπλάσια τιμή, η απάντηση τους είναι σχεδόν πάντα: “Η ποιότητα μας είναι πολύ καλύτερη.” Είναι? Και πώς το καθορίζουμε? Μάθετε περισσότερα σχετικά με την αξιολόγηση ιστοσελίδας.

Μακέτα Χωρίς Αλλαγές

499

Κόστος Ιστοσελίδας Παρουσίασης

Κείμενα + Φωτογραφίες

Δωρεάν 3 ώρες αλλαγών

Χρόνος παράδοσης < 7 ημέρες

Με 0

Custom Μακέτα

499+

Κόστος Ιστοσελίδας Παρουσίασης

Κείμενα + Φωτογραφίες

Απεριόριστες αλλαγές με €25 / ώρα

Χρόνος παράδοσης > 7 ημέρες

Από 0

2 - Οφέλη Κατασκευής Ιστοσελίδας Ξενοδοχείων

Μετά την ανάλυση του κόστους ας δούμε τι μπορείτε να περιμένετε να λάβετε ως αντάλαγμα. Στόχος μας δεν είναι μόνο να σχεδιάζουμε όμορφους οτπικά ιστότοπους, αλλά και να διασφαλίζουμε ότι όχι μόνο θα αποσβέσουν σύντομα το το κόστος τους, αλλά τελικά θα εξελιχθούν σε περιουσιακά στοιχεία για τους πελάτες μας.

2.1 - Μείωση Κόστους Προμηθειών σε τρίτες Ιστοσελίδες

Η πρώτη σας σκέψη μπορεί να ήταν πώς είναι δυνατόν μία ιστοσελίδα να αποτελεί περιουσιακό στοιχείο. Γίνεται ξεκάθαρο μόλις συνειδητοποιήσετε ότι η σελίδα σας στο Booking, το Airbnb κτλ αποφέρει στις πλατφόρμες ένα αξιοπρεπές ποσό κάθε χρόνο. Η σελίδα σας εκεί είναι περιουσιακό στοιχείο για τις πλατφόρμες μέσω των προμηθειών. Τι θα γινόταν λοιπόν αν μπορούσατε να τις αποφύγετε;

Όλο και περισσότεροι πελάτες επιδιώκουν να κάνουν κρατήσεις εκτός αυτών των πλατφορμών, καθώς γνωρίζουν ότι οι προμήθειες τους κάνουν να πληρώνουν περισσότερα χρήματα. Κάνοντας κρατήσεις απευθείας μέσω της ιστοσελίδας σας, μπορείτε να μοιραστείτε την προμήθεια με τους πελάτες σας, πράγμα που σημαίνει ότι εξοικονομείτε χρήματα, προσφέροντας όμως χαμηλότερες τιμές, γεγονός που σας καθιστά πιο ανταγωνιστικούς. 

Ακόμα καλύτερα, μπορείτε να κρατήσετε την προμήθεια προσφέροντάς τους επιπλέον προνόμια (περισσότερα στην παράγραφο 2.3).

2.2 - Εμφάνιση του Ξενοδοχείου στο Google Maps & Google Hotels

Ίσως είναι η πρώτη φορά που το ακούτε καθώς δεν μιλούν αρκετοί άνθρωποι γι’ αυτό. Η Google κάνει μια ξεκάθαρη κίνηση στα νερά της Booking , της Airbnb και των υπόλοιπων πλατφορμών. Ψάξτε στο διαδίκτυο για Google Hotels ή απλά γράψτε Villa Chania (ή οποιαδήποτε άλλη περιοχή) και θα δείτε ότι η google παρουσιάζει:

1) Διαφημίσεις για τις οποίες πληρώνεται κάθε φορά που χρήστης κάνει κλικ πάνω τους.
2) Τη δική τους πλατφόρμα (Google Hotels)
3) Όλα τα υπόλοιπα αποτελέσματα

Πώς μπορείτε να προετοιμαστείτε για αυτή την κίνηση? Θα χρειαστείτε 2 πράγματα:
1) Μία ιστοσελίδα
2) Ένα βελτιστοποιημένο προφίλ στο Google Maps

2.3 - Επιπλέον Υπηρεσίες

Είστε οι μοναδικοί γνωστοί για τους περισσότερους πελάτες που επισκέπτονται τον τόπο σας. Βλέπουν τις κριτικές σας, επισκέπτονται τον τόπο σας, το πιθανότερο είναι ότι θα ζητήσουν προτάσεις για ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ταξί, εκδρομές, περιηγήσεις και όχι μόνο. Μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε συνεργασίες με ποιοτηκές επιχειρήσεις και να αυξήσετε την κερδοφορία σας μέσω προμηθειών κάθε φορά που τους κάνετε μία πώληση. Παραδείγματα στα Χανιά για Car Rentals και Private Tours είναι η Rent4Wheels και ChaniaExperienceTours αντίστοιχα.

3 - Μακέτες Ιστοσελίδων για Ξενοδοχεία

Σχεδιάσαμε μία μακέτα που με στόχο να ανταποκρίνεται βέλτιστα στις ανάγκες των πελατών μας τους τομείς της  διεπαφής χρήστη (User Interface, UI) και εμπειρία χρήστη (User Experience, UX). Αυτό το πρότυπο προβάλλει τις πιο ελκυστικές πτυχές της επιχείρησής σας μέσω ενός συνδυασμού εντυπωσιακών φωτογραφιών και καθηλωτικών βίντεο. Τα φιλικά προς το χρήστη χαρακτηριστικά της μακέτας διευκολύνουν την απρόσκοπτη επικοινωνία, επιτρέποντας στους πελάτες να επικοινωνούν εύκολα μαζί σας ή να κάνουν απευθείας κράτηση υπηρεσιών, μεγιστοποιώντας έτσι τα ποσοστά επισκεπτών που κάνουν κράτηση. 

3.1 - Κριτικές μέσω Google & Airbnb

Για να ενισχύσουμε την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη, το πρότυπό μας περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα αξιολόγησης που συγκεντρώνει σχόλια από αξιόπιστες πλατφόρμες όπως η Google και η Airbnb. Αυτό διασφαλίζει ότι οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις με βάση τις εμπειρίες που μοιράζονται προηγούμενοι πελάτες, συμβάλλοντας στη συνολική θετική αντίληψη της επιχείρησής σας. Εξάλλου, ξοδέψατε τόσο χρόνο για τη συλλογή τους, γιατί να τις αφήσουμε να πάνε χαμένες;

3.2 - Επικοινωνία Μέσω Whatsapp

Αναγνωρίζοντας τη δημοτικότητα του WhatsApp μεταξύ των χρηστών από Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, ενσωματώσαμε την επιλογή της προτιμώμενης μεθόδου επικοινωνίας WhatsApp στις ιστοσελίδες.

4 - Σύστημα online Κρατήσεων για Ξενοδοχεία

Εκτός από τα χαρακτηριστικά της μακέτας μας, προσφέρουμε τη δυνατότητα ενσωμάτωσης ενός συστήματος κρατήσεων απευθείας στον ιστότοπό σας. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες όχι μόνο να βλέπουν τη διαθεσιμότητα και τις τιμές για συγκεκριμένες ημερομηνίες, αλλά και να προχωρούν σε κρατήσεις. Σημειώστε ότι η υπηρεσία αυτή αποτελεί πρόσθετη χρέωση επιπλέον του κόστους σχεδιασμού ιστοσελίδας. Εάν χρησιμοποιείτε επί του παρόντος έναν υπάρχοντα διαχειριστή καναλιών (channel manager), μπορούμε να τον ενσωματώσουμε απρόσκοπτα στο σύστημα, εξασφαλίζοντας μια συνεκτική και αποτελεσματική εμπειρία κρατήσεων όχι μόνο για τους πελάτες σας αλλά και για εσάς.

Select date
Select date
1
2
0

Ενσωμάτωση Υπάρχων Channel Manager

499

Με ανακατεύθυνση στη σελίδα του channel manager

Κρατήσεις μέσω του Channel Manager

Με 0

Ενσωμάτωση Συστήματος online Κρατήσεων

499+

Ενσωμάτωση του Συστήματος Κρατήσεων WebLet

Απευθείας Κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας

Με 0
Scroll to Top